POSIGNEO je počítačové řešení pokladního systému (POS), díky kterému můžete odbavit koncové zákazníky přes jednotlivé prodejní kanály v rámci maloobchodní sítě prodejen. Obsahuje všechny běžné funkcionality, jež lze od pokladního systému očekávat.
Navíc provádí personál obchodním procesem, a tím pomáhá naplňovat obchodní cíle společnosti prostřednictvím tzv. „Guided Selling“.
Řešení tvoří moduly POSIGNEO Customer Checkout,POSIGNEO Customer Management a In-Store Management.
Systém dodáváme buď ve formě služby SaaS Cloud Solution, nebo on-prem řešení Private Edition.
POSIGNEO Customer Checkout
Prodej a platby
POSIGNEO obsahuje všechny potřebné služby pro hladký chod na vašich prodejnách a prodejních místech. Běžné typy zadání kódu artiklu, zákazníka, účtenky. Slevy a promoce pomocí integrovaného promočního engine nebo s využitím SAP Bonus Buy a SAP Promocí.
Uložiště účtenek
Databáze pro dlouhodobé skladování účtenek. API pro bezpečný přístup ze zákaznických portálů. Rozhraní pro tvorbu reportů a integrací na datové sklady.
Procesy SAP
S/4HANA nebo SAP ERP slouží jako centrální systém pro správu dat. Využíváme základní funkce i funkce specifické pro retailové řešení, a tím mimo jiné zajišťujeme konsolidaci a jednotnost dat. Příkladem může být stav skladových zásob, řízení reklamací a in-place maloobchodní portál.
Integrace
Desítky let se zabýváme implementací SAP ERP včetně odvětvového řešení SAP Retail. Díky tomu je POSIGNEO navrženo k co nejjednodušší integraci s maximálním využitím objektů SAP. Připravená API pro další IT systémy.
Uživatelské prostředí
Návodné uživatelské rozhraní pro personál na prodejnách. Jednoduchá obsluha s modem pro školení nových zaměstnanců. Jazykové mutace.
Monitoring
Sledování stavu pokladen a připojených zařízení. Monitoring komunikace a aktuálních verzí ceníků a kmenových dat. Fiskální fronty EET/EKASA. Notifikace provozních podmínek.
Cloud ready
Využíváme nejnovější vývojové technologie umožňující provoz v libovolném cloud prostředí. K dispozici je Private edition pro distribuci na HW prostředky zákazníka nebo na hybridní architekturu.
POSIGNEO Customer Management
Správa zákazníků
Evidence zákaznických karet a načítání bodových nebo jiných bonusových kont. Využití v rámci promocí a slev. API na zákaznické portály.
Security a GDPR
Klademe důraz nejen na bezpečnost vašich dat, ale i na prevenci a eliminaci rizik, jako je například podvodné chování. Ověření uživatelů, kontroly více očí. Splňujeme požadavky GDPR.
In-Store Management
POSIGNEO vám umožní podpořit prezentaci produktů vaší společnosti díky využití chytrých poliček, dotykových obrazovek, interaktivních pultů, nebo kiosků. Snadno ho propojíte s různými presentačně prodejními místy, například pro netradiční představení vašich produktů.
Pomůže vám sloučit vaše provozní logistické aktivity pomocí komplexního správního řešení, s nímž zvládnete výdej zboží, přesuny skladu, objednávky, reklamace a vrácení bez námahy.
POS systém POSIGENO je navržen tak, aby podporoval jak vaše centralizované obchodní procesy, tak ty, které jsou jedinečné pro každou prodejnu.
Vedle optimalizace logistiky vám pomůže:
- Hladce posílat data mezi ERP systémem a POS systémem bez transformace
- Posílit přesnost hlášení a zvýšit úroveň provozní excelence
- Pracovat online i offline
- Chytře využívat flexibilitu Posignea pro vaše potřeby a úspěch vašeho businessu
Další podrobnosti najdete na: https://www.posigneo.com/cs