http://www.mibcon.cz/files/article/000/000/5536558ee937a.jpg
2015-04-03T16:21:28+00:00
2015-04-27T16:49:13+00:00
MIBCON
http://www.mibcon.cz/img/logo.png?v2.6.10
Příběhy energií
O tom, jak konkrétně jsme pomohli našim zákazníkům z oboru energetiky.
ČEZ
- Zákaznická samoobsluha, mobilní klient
- Distribuční portál
- Procesní poradenství v oblasti Obslužných kanálů
- Datový sklad, BI reporting, manažerský reporting
- Centrální sběr dat pro konsolidaci
RWE
- Základní procesy pro finanční jištění a nevyfakturovaný plyn
- Koncepce rozvoje zákaznické samoobsluhy a multikanálová komunikace
- Na úrovni controllingu – detailní obchodní model, dále je implementovaný HR model
- RWE Transgas a.s. – Komplexní implementace nástroje pro podporu plánování a konsolidace skupiny RWE Transgas v ČR
EON
- Architektura CRM řešení a komunikace s IS-U, Telefonie, Call centrum
- Distribuční portál
PRE
- BI reporting, manažerský reporting
B2E
- Intranet a jeho ergonomie
CEPS
- Jednotný manažerský systém pokrývající finanční reporting, plánování v modulech controllingu, regulace a predikce přímého cashflow