S Hybris Marketingem bodujeme v kvalitě

SAP ocenil společnost HP Tronic za inovativní projekt SAP Hybris Marketingu.

Image title

I letos naši zákazníci nechyběli mezi firmami oceněnými v rámci mezinárodního klání SAP Quality Awards. Ocenění společnost SAP SE udělovala v regionu střední a východní Evropy již po deváté, tentokrát v rámci SAP Fora, které se konalo nedaleko Bratislavy.

Projekt implementace řešení SAP Hybris Marketing ve společnosti HP Tronic získal v rámci regionu stříbrnou příčku v kategorii „Innovation Projects“. Šlo o první implementaci tohoto řešení ve střední a východní Evropě. Cílem projektu je se připravit na změny trhu související s digitalizací a lépe cílit na potřeby zákazníků.  

"Moc si vážíme důvěry, kterou HP Tronic do produktu i nás, jakožto implementačního partnera, vložil. Obdivuji schopnost a odvahu managementu HP Tronicu procesy nejen optimalizovat, ale jít i do úplně nových procesů a technologií," říká Honza Holík, předseda představenstva MIBCONu.

Marketingová řešení z rodiny SAP Hybris umožňují lépe poznávat zákazníka a dokonaleji pak cílit nabídku na jeho potřeby. Konkrétně díky SAP Hybris Marketingu je možné například oslovovat kampaněmi velký počet zákazníků a zároveň je v rámci kampaní segmentovat. V závislosti na kvalitě a množství postupně shromažďovaných dat pak i predikovat chování a potřeby zákazníků.

Společnost HP Tronic již po relativně krátké době používání SAP Hybris Marketing zaznamenala větší úspěšnost svých emailových kampaní, zatímco potřebuje kratší čas na jejich přípravu.

HP Tronic Zlín je česká společnost s více než pětadvacetiletou historií, která zaujímá místo předního retailera na trhu domácích spotřebičů, spotřební elektroniky, počítačů a mobilních telefonů v České republice a rovněž na Slovensku. Do portfolia výrobků, které sama uvádí na trhy v Česku, na Slovensku a v řadě dalších evropských zemí, patří výrobky značek ETA, GoGen, JVC a Hyundai. 

Zajímá vás více o produktech SAP Hybris?

Podrobnosti se dozvíte na SAP Hybris Day, který proběhne v Praze 12. června. Konference se bude věnovat nejnovějším trendům v obchodu, marketingu a e-commerce.

MIBCON je jejím partnerem a součástí akce bude jak panelová diskuze se zákazníky, kde si můžete vyslechnout jak jejich zkušenosti. Na konferenci vystoupí zástupci MIBCONu, společnosti SAP i dalších partnerských firem.