Business Case
Primárním cílem je vyhodnotit produktivitu pracovníků ve skladu a spravedlivým způsobem ji porovnávat napříč všemi typy činností ve skladu.
MIB:řešení
Naše řešení využívá systémová data a zpracovává je do reportů, jako jsou:
- Zavedení standardního Labor Managementu včetně vazby na docházkový systém
- Plánování náročnosti činností
- Stanovení normy pro jednotlivé činnosti
- Termínování (deadline nejpozdějšího začátku) jednotlivých sklad. zakázek
- Odhad budoucího objemu práce
- Zachycení prováděného výkonu
- Vyhodnocení normované produktivity
- Reporting
- Odměňování pracovníků
(obr.) Report celkové provedené práce po dnech a pracovnících, rozdělený na typy činnosti, s porovnáním plánu a skutečnosti
Zákaznický graf pro přehled aktuálních výkonů skladníků a jejich porovnání běžící neustále na velké obrazovce ve skladu. Porovnání výkonů pracovníků navzájem v rámci směny, napříč všemi typy činností ve skladu.
Máte zájem o konzultaci k tomuto řešení? Ozvěte se nám.