Digitalizace přináší změny v podnikání a zároveň umožňuje výrazně efektivnější marketing. Seminář společností SAP a MIBCON na téma digitální marketing - online marketing v reálném čase vás seznámí s nástrojem SAP Hybris Marketing, díky kterému evropské i zaoceánské firmy napříč různými obory v uplynulých letech prokazatelně zvýšily loajalitu zákazníků, efektivitu kampaní i tržby. A to jak v oblasti B2C, tak i B2B.
Program semináře:
9:00 - 10:00 Registrace, snídaně
10:00 - 10:45 Marketing transformation. Think new. (Christian Wehner, SAP SE)
10:45 - 11:30 Online marketing z pohledu managementu firem. (Vít Paulíček, SIKO KOUPELNY)
11:30 - 11:45 Coffee Break
11:45 - 12:15 Nástroje SAP v cloudu či on-premise. ( Jiří Mišejko, MIBCON)
12:15 - 13:15 Ukázky vybraných nástrojů, GDPR v marketingové praxi. (Jiří Mišejko, MIBCON; Marek Matlas SAP ČR)
13:15 - 14:30 Oběd a networking
Termín: 18. června 2018, 9:00 - 14:30
Místo: SAP Services Customer Center, Bucharova 2817/11, Praha 5
Vchod: Recepce budovy B, Customer Centrum se nachází v 1. patře budovy
Doprava: Stanice metra B - Nové Butovice / autobusová zastávka Nové Butovice
Parkování:
Parkoviště v obchodním centru Galerie Butovice
Parkoviště P+R (Nové Butovice) – příjezd z ulice Seydlerova
Co přinesla implementace SAP Hybris Marketing u vybraných společností:
Automobilový výrobce:
|
Výrobce sportovní obuvi:
|
Mezinárodní e-shop:
|
Seminář je bezplatný. V případě dotazů nebo dodatečného zájmu o účast nás kontaktujte na emailu zuzana.opletalova@mibcon.cz.
Těšíme se na vás.