Na setkání vám představíme pestrou škálu moderních IT nástrojů z oblasti SAP, které vám pomohou lépe a efektivněji spravovat agendu zaměstnanců. Máme pro vás tipy a vychytávky, ať už jsou součástí SAP, nebo jsou chytré aplikace vyvinuté nad tímto systémem.
Termín: 21. května 2019, 9:00 - 14:30
Místo: sídlo MIBCON, Pod Kopcem 31/3, Praha 4 Hodkovičky
Program dne:
8:30 - 9:00 Snídaně
9:00 - 9:05 Úvod
9:05 - 9:15 Zasílání ročního zúčtování daně e-mailem
9:15 - 9:45 Správa osobních ochranných pracovních pomůcek pod kontrolou
9:45 - 10:45 Řešení "Prohlášení poplatníka" v samostatné externí aplikaci s integrací do SAP HCM
10:45 - 11:00 Přestávka na kávu
11:00 - 11:30 Křišťálová koule: Kam se bude ubírat SAP ERP včetně HCM?
11:30 - 12:00 SuccessFactors: Employee Central (správa kmenových dat v cloudu)
12:00 - 12:45 Oběd
12:45 - 13:15 SuccessFactors: Integrace na ERP HCM
13:15 - 13:45 Fiori personální portál: mib:learning - řešení procesu vzdělávání
13:45 - 14:15 Fiori personální portál: mib: Nástupní list zaměstnance/ mib: Změnový list zaměstnance
Registrace byla uzavřena.
Těšíme se na setkání s vámi.
V případě dotazů kontaktujte náš marketing: zuzana.opletalova@mibcon.cz