HCM: SuccessFactors a naše novinky
KDY:
15. 11. 2016, 9:00 – 14:30
KDE:
POZOR - změna místa konání:
nově: Hotel Michael, Pod Lysinami 474/1, 147 00 Praha 4
Seznámíme vás s novinkami a tipy na zajímavá HCM řešení, která umožňují přehledně a v elegantním stylu řídit vaše HR procesy.
Loni jsme vám v tipech na „vyladěný šatník“ představili cloudové řešení SAP SuccessFactors, letos vám ukážeme, kam se posunul jeho „střih“, a jaké jsou konkrétní možnosti jeho využití v praxi.
Máme pro vás i speciality „ušité na míru“ personalistů přímo z naší nabídky. Ukážeme vám, jak snadno a hezky můžete pracovat s daty zaměstnanců i s OrgCharty na portále. A představíme vám náš balíček řešení - Cestovní náhrady přehledně a pod kontrolou.
PROGRAM:
9:00 – 9:30 |
Snídaně |
9:30 – 10:30 |
SAP SuccessFactors - Ivan Šeda |
| Cloudové řešení SAP SuccessFactors - přehled novinek. |
10:30 – 10:45 |
Přestávka |
10:45 – 11:30 |
SAP SuccessFactors - Ivan Šeda |
| Performance&Goals: Nové pohledy na motivaci zaměstnanců. |
11:30 – 11:45 |
Jednoduchá evidence personálních dokumentů - Jaroslav Páleník |
| Základní evidence HR dokumentů v ERP HR. |
11:45 – 12:30 |
Oběd |
12:30 – 13:30 |
Novinky z oblasti portálů HCM - Radomír Loprais |
|
OrgChart, manažerský OrgChart – přehledná organizační struktura pro zaměstnance a managery. |
|
Karta zaměstnance – práce s daty zaměstnanců na portále, včetně schvalovacích procesů. |
13:30 – 13:45 |
Přestávka |
13:45 – 14:30 |
Cestovní náhrady pod kontrolou - Ivan Šeda |
|
Jednoduše, efektivně a mobilně - balíček řešení od MIBCONu. Žádanky a vyúčtování služebních cest na jednom místě. Uživatelsky příjemné ovládání v SAP Fiori, a to včetně schvalovacího workflow. |
Registrace byla uzavřena.
Těšíme se na vás.