MIBCON a SAP - partneři Retail Summitu

Byli spolu se SAPem platinovým partnerem největší retailové konference roku.

Image title

Aby vztah fungoval i při nakupování. Takové bylo motto našeho společného stánku, který na na Retail Summitu 2019 čekal na místě, jež nemohl nikdo minout - mezi dvěma vstupy do hlavního sálu. Přijít jste za námi mohli od pondělí 4. února odpoledne do středy 6. února odpoledne.

Heslo stánku symbolicky vyjadřuje, že vztahy jsou i v byznysu důležité. Nejen partnerské, jako je vztah MIBCONu a SAPu, ale hlavně vztah obchodníka a zákazníka. Na vztazích je potřeba neustále pracovat, spokojenost zákazníka s nákupy zlepšovat. Čím dál více v tom pomáhají, a ještě více v budoucnu pomáhat budou, nejmodernější technologie

Se SAPem jste mohli na stánku nakupovat oblečení. S námi jste nakupovali rum. Naše "chytrá rumová polička", které říkáme také "IoT Magic Bar",  slavila úspěch už předloni na SAP Foru. Ukazuje, který rum má jaké přednosti, případně srovná vlastnosti dvou rumů, pokud byste se při nakupování mezi nimi nemohli rozhodnout. Zároveň měří pro marketingové účely statistiky zájmu o produkt a prostřednictvím tabletu můžete hlasovat, respektive hodnotit, jak vám rum chutnal. To vše se posílá do SAP Cloud Platform a přehledně graficky zobrazuje v SAP Fiori.

Image titleGenerální ředitelka SAP ČR Hana Součková vystoupila v úterý 14:30 odpoledne v hlavním programu s příspěvkem nazvaným "Ve vztahu nestačí jen něco předpokládat", kde představila nejnovější řešení SAPu pro retail.

Generálního ředitele MIBCONu Ondru Dědinu jste mohli vidět ve středu v 11:30 v panelové diskuzi "Digitální transformace obchodu".