Pětiminutové vystoupení partnerů SAP, nazvané DEMO JAM, je už tradiční a oblíbenou součástí jarního SAP Fora.
Každá firma jej pojímá po svém. Zatímco někteří hrají scénky sami, jiní si zvou na pomoc třeba i profesionální herce.
My jsme letos ukázali "jak snadné je podlehnout kampani kasa.cz". A snadné to opravdu je, nejenom díky bohaté nabídce eshopu provozovaného společností HP Tronic, ale také díky SAP Hybris Marketingu, který tento významný český retailer letos s naší pomocí implementoval. Díky tomuto systému teď HP Tronic může lépe cílit nabídku na potřeby svých zákazníků a rychleji kampaně připravovat.
Honza Holík z MIBCONu a Vít Paulíček z HP Tronicu v rámci DEMO JAMu zkusili prostřednictvím kampaně oslovit kolegyni z MIBCONu, která se už několik dní na kasa.cz zajímala o sluchátka s bluetooth, ale stále se nemohla rozhodnout, která koupit.
Účastníci SAP Fora tak mohli vidět, jak se chování zákazníka online, v reálném čase, zaznamenává a vyhodnocuje v systému, i co se stane, když zákazník na zaslanou nabídku zareaguje.
Důkazem, že jsme se SAP Hybris Marketingem zaujali, je naše druhé místo, které nám diváci udělili v rámci hlasování o DEMO JAMu přes mobilní aplikaci. Děkujeme!