Business case
Standardní monitor skladu je velmi silný nástroj pro operativní a taktické řízení skladu. Standardně jsou sestavy v monitoru nepřehledné. Na první pohled zobrazují řadu méně důležitých údajů a je vždy pracné si sestavit srozumitelné a přehledné layouty. Dále také chybí některé informace nebo linky pro komfortní práci. V neposlední řadě schází některé metody pro rychlou práci s vybranými daty.
MIB:řešení
- Připravená sada layoutů pro standardní reporty monitoru pro zlepšení čitelnosti a přehlednosti dat
- Nová pole ve standardních reportech
- Nové metody pro doplňkové činnosti z reportů
- Doplněné zákaznické reporty do stromu
Námi vyvinutá rozšíření monitoru skladu obsahují řadu důležitých informací a jejich snadné zpřístupnění, tak aby vedení skladu mělo nejdůležitější informace na jednom místě. Naší snahou je vyřešit maximum možného z jedné obrazovky místo hledání informací na více místech.
Jako příklad můžeme uvézt informace o množství a stavu pickingu a balení na úrovni položek dodávek nebo zákaznické reporty v monitoru skladu. Dále pak například metoda, která dokáže jedním klinutím změnit typ skladu u existujícího skladového místa i v případě, kdy obsahuje zásobu (standardně je nutné zásobu přeskaldnit jinam, skladové místo vymazat, nově založit s jiným typem skladu a zpět přeskladnit původní zásobu). Zajímavý je i výpočet zpoždění uskladnění oproti plánovanému termínu v procesu příjmu.
Řešení postupně rozšiřujeme podle požadavků dalších skladů již od roku 2019, a dosažená zlepšení pak zpřístupňujeme i ostatním zákazníkům.
Obr. 1: V seznamu položek expedičních zakázek zobrazujeme samostatně vypickované a zabalené množství pro lepší sledování statusů.
Obr. 2: Připravená celá sada zákaznických reportů v samostatné větvi monitoru.
Obr. 3: Vyhodnocení času zpoždění skutečného uskladnění z příjmu oproti plánu
Máte zájem o konzultaci k tomuto řešení? Ozvěte se nám.