Digitalizujte chytře s komplexní podporou
Hledáte způsob, jak vaše podnikové procesy digitalizovat efektivně a s nízkými náklady? Využijte komplexní podporu naší low-code platformy pro řízení životního cyklu pracovně-právních dokumentů a smluv a procesů nákupu.
MIBCON Digital Platform vám umožní jednoduše vytvářet aplikace z přednastavených komponent a chytře nahrazovat staré manuální procesy novými, digitálními.
Co je MIBCON Digital Platform
MIBCON Digital Platform je řešení, které umožňuje snadné a rychlé vytváření podnikových aplikací a procesů bez nutnosti psát kód od základů. S platformou můžete vytvořit sofistikované aplikace a procesy, aniž byste museli mít hluboké technické znalosti a zkušenosti v programování. Můžete využít řady komponent a služeb, které jsou pro každou podnikovou aplikaci klíčové.
Platforma MIBCON Digital Platform:
- snižuje náklady na vývoj aplikací
- zvyšuje efektivitu a rychlost vývoje
- zlepšuje interakce mezi obchodem a IT
To znamená, že se můžete soustředit na inovaci a řešení reálných podnikových problémů a nemusíte trávit spoustu času psaním kódu.
Vkládání vlastního kódu
Uvědomujeme si, že vyspělé organizace mají specifické požadavky, a tak umožňujeme chytrý koncept programového rozšíření a vkládání vlastního kódu. Tímto vám umožňujeme naplnit 100 % vašich business požadavků bez nutnosti kompromisů a ústupků.
MIBCON Digital Platform for HR
Edice MIBCON Digital Platform for HR Paperless vám nabízí komplexní podporu pro digitalizaci personalistiky a řízení životního cyklu pracovně-právních dokumentů mezi zaměstnancem a zaměstnavatelem (společností). Pomůžeme vám chytře využívat technologie pro centralizaci HR dokumentů a automatizaci úkonů, možnosti elektronické správy smluv, žádostí či daňových prohlášení, elektronický podpis nebo hromadné schvalování všech e-listin kdykoliv a odkudkoliv.
Díky digitalizaci s řešením MIBCON Digital Platform for HR Paperless zjednodušíte komunikaci mezi zaměstnanci, personalisty a manažery, snížíte chybovost a zvýšíte celkovou efektivitu procesů ve všech oblastech včetně oblasti mezd a nákladů, zaměstnanecké a manažerské samoobsluhy či řízení talentů.
MIBCON Digital Platform for HR Paperless nabízí podporu pro:
- centrální úložiště dokumentů
- integrace na kartu zaměstnance
- Digital Personal File
- tvorbu dodatků
- workflow schvalování
- kmenová data
- tvorbu dokumentů (PDF, DOCx)
- integrace na organizační strukturu
- audit/compliance
- notifikace
- GDPR
- elektronické a digitální podepisování
MIBCON Digital Platform for Contracts
Edice MIBCON Digital Platform for Contracts je odpovědí na potřebu řešit řízení životního cyklu smluv (Contract Life-Cycle Management, CLM). Umožňuje vám propojit světy vašeho nákupu, prodeje a právního oddělení do jednoho kooperujícího celku.
Řešení přináší lepší ochranu vašeho podnikání, investic a současných i budoucích zisků. Získáte ucelený a průběžný přehled o vašich smluvních dohodách v návaznosti na realizované obchodní transakce. Zásadním způsobem zrychlíte a zpřehledníte proces tvorby a připomínkování smluv. Budete mít jistotu, že smlouva vzniká v souladu s vašimi interními předpisy. Každou transakci v systému SAP můžete validovat v reálném čase proti platným smluvním ujednáním.
MIBCON Digital Platform for Contracts nabízí podporu pro:
- centrální úložiště smluv
- tvorbu dodatků
- workflow připomínkování a schvalování
- kmenová data
- redigování
- tvorbu dokumentů (PDF, DOCx)
- řízení uživatelů
- audit/compliance
- notifikace
- GDPR
- elektronické a digitální podepisování
- integrace na centrální registr smluv
- integrace na ERO
- integrace na organizační strukturu aj.
Zajímají vás konkrétní detaily pro situaci ve vaší společnosti? Kontaktujte nás.
Rádi s vámi probereme, jak vám mohou nástroje a řešení v MIBCON Digital Platform pomoci.