Při péči o profesní život a komunikaci s Vašimi zaměstnanci Vám dnes, možná více než kdy dříve, může pomoci moderní personální IT systém.
Přijměte naše pozvání na krátký webinář, na kterém Vám v praxi ukážeme, jak funguje personální systém SAP SuccessFactors. Běží plně v cloudu, takže je vhodný i pro společnosti s non-SAP technologiemi.
Ukázky předvedeme v plnohodnotném produktivním provozu našeho firemního systému. Máme také léta praxe získané v rámci implementací SAP SuccessFactors u našich zákazníků
V prvním díle webináře Vám ukážeme základní vhled do HR jádra systému, modulu Employee Central, a dále modul Performance & Goals. Zároveň pro Vás připravujeme díl druhý, který se uskuteční ve středu 10. 6. 2020, a jehož témata budete moci ovlivnit prostřednictvím Vaší zpětné vazby z prvního dílu.
OBSAH PRVNÍHO DÍLU WEBINÁŘE:
- Stručné představení SAP SuccessFactors
- EMPLOYEE CENTRAL:
- Jak si přizpůsobit úvodní rozhraní - HomePage
- Možnosti organizační struktury
- Jak pracovat s kartou zaměstnance
- PERFORMANCE AND GOALS:
- Continuous Performance Management (Průběžné hodnocení Výkonu)
- Představení hodnoticího formulář
- Diskuze
Termín: středa 27. května 2020; 10:00 – 11:00
Místo: on-line – MS Teams
Registrace byla uzavřena.
Těšíme se na on-line setkání s vámi. V případě jakýchkoliv dotazů kontaktujte náš marketing zuzana.opletalova@mibcon.cz.