Business 360
Flexibilní nástroj pro reporting, který umožňuje okamžitý přehled o klíčových provozních a finančních ukazatelích výkonnosti (KPI) vaší firmy, usnadňuje rozhodovací procesy a zvyšuje transparentnost dat.
Aplikace 360° Customer Fact Sheet (Informační list zákazníka) je komplexní interaktivní reportingové řešení poskytující hluboké vhledy do zákaznických dat a interakcí v reálném čase.
Jako aplikace pro SAP Analytics Cloud umožňuje uživatelům rychlý a snadný přístup k vybraným KPI a možnost bezprostředně a na jednom místě analyzovat a srovnávat jejich aktuální hodnoty.
Výhodou aplikace 360° Customer Fact Sheet je možnost přizpůsobit obsah informačního listu potřebám a požadavkům konkrétního uživatele. Zahrnuje nejběžnější KPI:
Konsolidace dat z různých zdrojů
Aplikace 360° Customer Fact Sheet umí využívat a kombinovat data z různých zdrojů včetně SAP ERP, SAP S/4HANA, SAP BW, SAP Concur, SAP SuccessFactors, MS Excel, Google, databází SQL a dalších.
Rychlý pohled na preferovaná KPI
Hlavním smyslem aplikace je poskytnout uživateli okamžitý přehled o aktuálních hodnotách údajů, které potřebuje mít k dispozici pro svá rozhodnutí. Na jedno kliknutí, kdykoliv, odkudkoliv.
Interaktivní prostředí
Aplikace umožňuje uživatelům proklikávat dílčí části informačního listu a zobrazovat si k nim další podrobnosti. Zároveň jim umožňuje vkládat k jednotlivým údajům vlastní komentáře, otázky či vysvětlivky.
Nastavení uživatelských rolí
Aplikace podporuje nastavení různých uživatelských oprávnění pro různé části informačního listu a úrovně obsahu.
Export do běžných formátů
360° Customer Fact Sheet nabízí možnost exportovat zobrazovaná data do formátů MS Excel, PDF a CSV.
Přizpůsobitelnost
Aplikace disponuje širokými možnostmi customizace načítaného obsahu pro různá využití napříč odvětvími.
Pro bližší informace a dotazy k této aplikaci nás neváhejte kontaktovat. Kontaktní formulář najdete níže.
Flexibilní nástroj pro reporting, který umožňuje okamžitý přehled o klíčových provozních a finančních ukazatelích výkonnosti (KPI) vaší firmy, usnadňuje rozhodovací procesy a zvyšuje transparentnost dat.
Řešení pro správu investičních výdajů zjednodušující plánování a sledování díky integraci se systémem SAP a mobilnímu reportování.
Aplikace pro optimalizaci procesu zaúčtování závazků a pohledávek s využitím automatizace a elektronického podepisování.
Napište nám, s čím bychom vám mohli pomoci a kdy by se vám hodilo dané téma probrat. Rádi se vám ozveme zpět.