SAP DEMO JAM aneb Stříbro za podlehnutí kampani

Na SAP Foru jsme podlehli kampani kasa.cz. Ukázali jsme, co umí SAP Hybris Marketing.

Image titlePětiminutové vystoupení partnerů SAP, nazvané DEMO JAM, je už tradiční a oblíbenou součástí jarního SAP Fora.

Každá firma jej pojímá po svém. Zatímco někteří hrají scénky sami, jiní si zvou na pomoc třeba i profesionální herce.

My jsme letos ukázali "jak snadné je podlehnout kampani kasa.cz". A snadné to opravdu je, nejenom díky bohaté nabídce eshopu provozovaného společností HP Tronic, ale také díky SAP Hybris Marketingu, který tento významný český retailer letos s naší pomocí implementoval. Díky tomuto systému teď HP Tronic může lépe cílit nabídku na potřeby svých zákazníků a rychleji kampaně připravovat.

Honza Holík z MIBCONu a Vít Paulíček z HP Tronicu v rámci DEMO JAMu zkusili prostřednictvím kampaně oslovit kolegyni z MIBCONu, která se už několik dní na kasa.cz zajímala o sluchátka s bluetooth, ale stále se nemohla rozhodnout, která koupit. 

Účastníci SAP Fora tak mohli vidět, jak se chování zákazníka online, v reálném čase, zaznamenává a vyhodnocuje v systému, i co se stane, když zákazník na zaslanou nabídku zareaguje. 

Důkazem, že jsme se SAP Hybris Marketingem zaujali, je naše druhé místo, které nám diváci udělili v rámci hlasování o DEMO JAMu přes mobilní aplikaci. Děkujeme!